1- Taraflar
1.1: Bu sözleşme hizmetler bölümünde belirtilen hizmetleri (Hizmetler olarak anılacaktır) sağlayan İsmail Bahadır Atakan Öz. firması (Ajansfly olarak anılacaktır.) ile yeni müşteri kaydı bölümünde belirtilen detayları ile belirtilen kişi / kurum (Müşteri olarak anılacaktır.) arasında Ajansfly’e ait olan https://www.Ajansfly.com - (.com.tr .com .net .org .gen.tr) internet adreslerinde faaliyet gösteren internet sitesinin (Site olarak anılacaktır.) kullanımı ve bu site üzerinden satın alınacak hizmetleri aşağıda belirtilen madde ve koşullar ve hizmet genel kullanım şartları ile imza altına alınmış sayılacaktır.
1.2: Taraflar iş bu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt ederler.
2- Konusu
2.1: İş bu sözleşme müşteri tarafından site üzerindeki işlemlerinde , siparişlerinde, gönderdiği mesajlarında kayıt işleminde vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda yapmaya ve yapmamaya izni olan bölümleri, siparişlerinde tercihleri uyarınca alacağı hizmetler karşılığında Ajansfly’e ödeyeceği ücretleri ve bu hizmetlerin kullanım şeklini düzenleyecektir. Bu hizmet ve işlem açıklamaları aşağıdaki gibidir.
2.2: Üyelik bilgileri müşteri tarafından üye olunma sırasında girilen bilgilerdir. Bu bilgiler yapılan işlemlerde baz alınacağından müşteri ve üyenin bu bilgileri hatasız eksiksiz ve doğru girdiği varsayılmaktadır.
3- Sorumluluklar ve Müşteri Yükümlülükleri
3.1: Ajansfly, müşterinin talebi üzerine sipariş olarak ilettiği hizmetleri sağlayacaktır. Siparişin kabulü mesajı ile Ajansfly ilgili ücreti tahsil ettiğini kabul edip söz konusu siparişte belirtilen hizmeti vereceğini taahhüt edecektir.
3.2: Ödeme şekli, KDV farkları sipariş sırasında çıkartılacak toplam miktar ile belirtilerek müşterinin aylık, 3 aylık, 6 aylık, yıllık veya 2 yıllık ödeme tercihlerine göre ödemesi gereken ücretler Ajansfly tarafından bildirilecektir.
3.3: Sipariş kabulü ve işlemlerin onaylanmasından sonra Ajansfly, müşteri siparişi detayında bulunan hizmete ilişkin tüm kullanıcı adları ve şifreleri müşteriye iletecek ve hizmet başlamış olacaktır. İlgili hizmetlere ait erişim bilgilerinin sorumluğu müşteriye iletilmesinin ardından müşterinin sorumluluğunda olup bu konulardan doğabilecek zarar ve ziyandan müşteri sorumlu olacaktır.
3.4: Müşteri aldığı hizmet yada hizmetler dahilinde Ajansfly tarafından aldığı beyan ve uyarılara uyacağını taahhüt eder. Müşteri, hizmetlerden faydalanırken Ajansfly tarafından yayınlanan her türlü ihtar yada bildirime uymayı beyan, kabul ve taahhüt eder. Müşteri, almış olduğu ücretsiz ve limitsiz olarak verilen hizmetleri yine ücretli ya da ücretsiz ve/veya limitli ya da limitsiz olarak üçüncü kişilere dağıtamaz, satamaz. Bu sözleşmeye ek olarak hizmet kullanımına "hizmet genel kullanım şartları" esastır.
3.5: Müşteri hizmet dahilinde sahip olduğu yazılım ve programları kullanarak erişim hakkı bulunmayan dosya veya programlara erişmemeyi, bu tarz bir sorundan dolayı herhangi bir problem yaratmamayı, oluşabilecek sorun ve problemlerde zararı karşılamayı taahhüt eder.
3.6: Müşteri aldığı hizmetlerin kullanılması sırasında yürürlükte olan veya sözleşme süresince yürürlülüğe girecek olan vergi, harç ve benzer yükümlülüklerin kendisine ait olduğunu ve karşılayacağını kabul ve taahhüt eder.
3.7: Müşteri hizmeti dahilinde barındırdığı tüm dosya, döküman ve programlardan, web sitesi ve e-mail hizmetleri ile kullanacağı ve faydalanacağı tüm işlemlerden kendisi sorumlu olduğunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanların yasalara aykırılığından doğabilecek tüm hukuki ve cezai sorumluluğu kendisi karşılamayı kabul ve taahhüt eder. İş bu konuda doğabilecek sorunlardan Ajansfly’e herhangi bir kusur iletilemez. Ajansfly sayfaları gönderilmeden önce gözden geçirmez, doğrulamaz, ciro etmez veya kullanıcı tarafından yapılmış sayfalar için herhangi bir şekilde bir sorumluluk almaz. Ajansfly kullanıcı hesaplarını bu ana hatları ihlal ettiği için veya başka bir sebeple veya Ajansfly’in kendi veya kullanıcılarından herhangi birinin işine zararlı olduğuna inandığı için fesih edebilir. Ajansfly hukuka aykırılık eden filleri ve eylemleri öğrendiğinden itibaren müşteriye haber vermeden silmek hakkına sahiptir.
3.8: Ajansfly, sağladığı hizmet içerisinde bulunan müşteri verilerinin içeriklerinden, bu içeriklerin hatalı / kötü niyetli kullanımından ayrıca gönderilip alınan e-posta verilerinden doğabilecek maddi veya manevi zararlardan hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Tüm verilerin yedekleme ve saklama yükümlükleri müşteriye aittir. Ajansfly, hizmetlerinde meydana gelebilecek olan kesinti veya veri kaybı gibi durumlar halinde oluşabilecek hatalardan, maddi veya manevi zararlardan sorumlu tutulamaz.
3.9: Ajansfly, müşteriye ait yedeklerin düzenli tutulması için gerekli özeni ve ehemmiyeti gösterecektir, fakat bu konuda yaşanabilecek sorunlardan dolayı müşterinin uğrayacağı veri kayıplarından sorumlu tutulamaz, müşteri kendi verilerini düzenli olarak kaydetmekle yükümlüdür.
3.10: Ajansfly, vermiş olmuş ürün ve hizmetlere özel kullanım şartlarını ürün ve hizmete özel hazırlanmış web sayfasında belirtmektedir. Müşteri, bu hizmetlerden herhangi birini satın aldığında o hizmete ait şartları da kabul etmiş sayılır.
3.11: Ajansfly vermiş olduğu ürün ve hizmetlerde özellik ve fiyat olarak zaman içinde değişikliğe gidebilir.
3.12: Müşteri, almış olduğu hizmetleri diğer kullanıcılara zarar vermeyecek şekilde kullanmakla yükümlüdür. Ajansfly bu tür kullanımların tespitinde Müşteri'yi uyarıp düzeltmesini isteyebilir veya bilgi vermeden hizmeti geçici olarak askıya alabilir.
3.13: Müşteri, kullandığı hizmetlerde Limitsiz olarak belirtilen tüm kaynakların iyi niyet ve genel kullanım şartlarına uygun şekilde kullanması durumunda limitsiz olduğunu kabul ederek hizmetine devam eder. Sunucu kaynaklarının aşırı kullanımı veya kaynakların amacı dışında kullanımı gibi durumlar olması durumunda Ajansfly Müşteri'yi uyarıp düzeltmesini isteyebilir veya bilgi vermeden hizmeti geçici olarak askıya alabilir.Bu amacı dışında kullanımlar "hizmet genel kullanım şartları"nda belirtilmiştir.
3.14: Ajansfly, müşteri tarafından sipariş verilmiş ve ödemesi sorunsuz olarak gerçekleştirilmiş alan adı kayıt işlemlerini yürütecektir. Kayıt edilen ve sipariş ile kabul edilen kayıt talebi ile ücreti ödenen alan adının sahibi müşteridir. Ajansfly bu konuda müşterinin talepleri doğrultusunda alan adı üzerinde işlem yapabilecektir. Müşteri tarafından alan adı üzerinde bir düzenleme, değişiklik ve transfer taleplerini kontrol panel üzerindenen kısa sürede yapacaktır.
3.15: Alan adı kayıt, yenileme veya düzenleme işlemleri 3. parti yazılımlar veya manuel işlemler aracılığı ile yapılmaktadır. Bu tür işlemlerden kaynaklanabilecek hatalarda kullanıcının hatayı fark etmesi veya tarafına ana yazman firma tarafından uyarı yapılması durumunda müşteri bu bildirimleri Ajansfly ile paylaşmakla yükümlüdür. Aksi halde oluşabilecek aksaklık, ziyan veya kayıplardan Ajansfly sorumlu değildir.
3.16: Ajansfly, alan adı kayıt hizmetlerinde, whois bilgisi değiştirme ve doğruluğunun sorumluluğu, alan adı tescil şifresi sorumluluğu, transfer kilidi sorumluluğu müşteriye aittir.
3.17: Ajansfly, alan adı kayıt ve transfer hizmetlerinde sağlama şartlarını ve fiyatlarını bilgi vermeksizin değiştirme hakkına sahiptir. Bu düzenlemeler mevcut kayıt edilmiş alan adlarının bir sonraki yenileme fiyatlarını etkileyebilir. Müşteri yenileme yapmak istemez ise veya yenilemeyi farklı bir şirket üzerinden yapmak isterse bu durumda ana yazman şirketlerin ve Icann'ın koymuş olduğu kurallar çerçevesinde işlem yapma hakkına sahiptir.
3.18: Ajansfly, alan adı hizmetlerinde yenileme süreçlerini zamanında gerçekleştirmeyen müşteriler için alan adlarını süre bitimi itibari ile askıya almaktadır. Bu askı süreci alan adının üreticisinin belirlediği zamana göre değişir. Bu süre zarfında alan adını satın alan ana müşteri yıllık yenileme bedelini ödeyerek alan adını yenileyebilir ve tekrar geri alarak kullanım hakkını kazanabilir. Alan adı bu süre içerisinde yenilenmediği durumlarda alan adı REDEMPTATION PERIOD'a düşecektir. Bu süreçte alan adının hakkı artık müşteriden çıkmış ve bizim şirketimizin ve ana yazman şirketin insiyatifine bırakılmıştır. Bu süreçte alan adını Ajansfly veya ana yazman şirket farklı bir şirkete satma hakkına sahiptir. Redemptation period sürecinde alan adını tekrardan almak isteyen eski müşteri veya yeni almak isteyen yeni müşteri değeri alan adı üreticisine göre değişmekle birlikte ortalama 100 Amerikan Doları olan ceza ücretini ödeyerek geri alabilir. Redemptation period sonrasında alınmayan alan adlarında artık süreç ana yazman şirketin insiyatifine geçmekte olup bu süreç sonrasında alan adının Ajansfly üzerinden geri alınması mümkün olmamaktadır.
3.19: Alan adı hizmetleri satılan bir ürün değil, ücreti ödendiği süre boyunca kullanım hakkı alınan bir hizmet şeklidir. Bu nedenle alan adının bitiş süreleri içerisinde ücretinin ödenmemesi durumunda bu hak başka bir kişiye geçebilir.
3.20: Müşteri, kendisine ayrılmış olan sunucu üzerinden toplu e-posta gönderimi (spamming), phishing ile dolandırıcılık yapılması, iç veya dış ağlara saldırı ve benzeri yasadışı veya Ajansfly’in veri tabanını kötü yönde etkileyecek durumlarda, ayrıca bir ihtara gerek kalmaksızın hizmetlerin Ajansfly tarafından devre dışı bırakılacağını ve o tarihe kadar ödemiş olduğu ücretlerin hiçbir şekilde kendisine iade edilmeyeceğini ve asgari sözleşme bedeli kadar cezai şart ödemeye tabi olabileceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Müşteri, bu sorumluluk dahilinde T.C. yasalarına, BTK’nın (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumun’un) düzenleyici işlemlerine, Ajansfly’in koyduğu ve koyacağı kurallara uymak zorundadır.
4- Süre
4.1: İş bu sözleşme sipariş ve ödeme işlemlerinin Internet ortamından Ajansfly’e iletilmesi ile birlikte tarafların belirtilen hak ve yükümlülükleri başlar.
4.2: Sözleşme süresi müşterinin ilgili hizmet için sipariş sırasında seçmiş olduğu ödeme periyodu kadardır.
4.3: Taraflar sözleşmenin sona ermesinden 10 iş günü öncesine kadar sözleşmenin süre sonunda sona ereceğini ihtar etmemişler ise sözleşme aynı şart ve hükümler ile önceki sözleşme süresi kadar uzar. (Ücret hususunda meydana gelen değişiklikler saklıdır.)
5- Ücret
5.1: İş bu sözleşmede belirtilen hizmetler karşılığı olarak ödenecek ücret sipariş işlemi sırasında belirtilen miktar kadardır. Belirtilen ücretlere KDV dahildir.
5.2: Ajansfly önceden haber vermeksizin fiyatlar ve tarifeler üzerinde ileriye dönük olarak değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Müşteri iş bu değişiklikler konusunda şimdiden oluşabilecek değişiklikleri kabul, beyan ve taahhüt eder. Değişikliğe etken olan sebepler enflasyon ve doviz kurudur.
5.3: Ödemenin gecikmesi durumunda Ajansfly faizlendirme uygulamaz ama uygulama hakkını saklı tutar.
5.4: Ajansfly, müşteri ödeme işlemini tamamlayıncaya kadar ilgili hizmeti kapatma, açma hakkını saklı tutar.
5.5: Sipariş esnasında belirtildiği gibi alan adı kayıt işlemlerinde geri ödeme yapılmaz.
6- Askıya Alınma
6.1: Ödeme konusunda problem yaşanması durumunda Ajansfly, müşteriye verilen hizmetlerin tümünü durdurma hakkını saklı tutar.
6.2: Sunucular üzerinden toplu mail gönderimi kesinlikle yasaktır. SPAM olarak adlandırılan reklam mail gönderimi tesbit edildiği anda işlem durdurulu ve hizmet geçici olarak ile askıya alınır.
6.3: Sunucu üzerinde aksi belirtilmediği sürece site başına en fazla CPU (işlemci) kullanım oranı %25’dir . %25 CPU limitini 90 saniye boyunca geçen kullanıcı hesapları monitör sisteminde takipe takılır ve Müşteri’ye e-posta ile bilgi verilir. Müşteri bu e-postaları takip etmek ve duruma göre müdahele yapmak ile yükümlüdür. Limit kullanım konusunda herhangi bir azalma olmaz ve sunucuya zarar vermeye başladığı taktirde geçici olarak verilen hizmet askıya alınır.
6.4: Sunucu üzerindeki tüm yazılımların güvenliği müşterilerimize aittir. Okuma ve yazma izninden ve benzeri gibi izinlerden kaynaklanabilecek yada yazılımınız ile ilgili kaynaklanabilecek herhangi bir konuda hiçbir şekilde şirketimiz sorumlu değildir.
6.5: Diğer tüm kullanım şartlari "hizmet genel kullanım şartları" sözleşmesinde detaylı olarak belirtilmiştir.
7- Fesih
Müşteri iş bu sözleşmenin herhangi bir maddesine aykırı davranarak sorumluluklarını ve taahhütlerini yerine getirmediği takdirde, kayıt olurkan beyan ettiği bilgilerin doğru olmadığının tespiti halinde, yukarıda belirtilen sözleşmeyi askıya alma halinin 7 günden fazla devam etmesi halinde, Ajansfly hiç bir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih etme hakkına sahiptir.
Bu şekilde gerçekleşecek fesih sonrasında müşteri; kalan süreye bakılmaksızın ödemiş olduğu son sözleşme ücretini geri isteyemeyeceğini, fesih tarihinde yürürlükte olan emsal sözleşme bedelinin 5 katı ticari cezai tazminat ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
Müşteri hiç bir gerekçe göstermeksizin sözleşme normal süre ile sona ermeden 10 gün önce yazılı olarak ihtar etmek yada müşteri kontrol panelinden hizmet iptal talebi gönderme şartı ile iş bu sözleşmeyi süresi sonunda fesih etme hakkına sahiptir.
Sözleşmenin sona erme süresinden önce müşteri tarafından fesih edilmesi halinde sözleşme sonuna kadar ödenecek olan ücretlerin 1/2 sini defaten ve peşin olarak ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
8- İletişim ve Bilgi Adresleri
8.1: Taraflar konusu sözleşmeden kaynaklanan her türlü tebligat için taraflar sipariş adresinde belirtilen posta adreslerini yasal ikametgah olarak kabul, beyan ve taahhüt etmişlerdir. İş bu adreslere ait değişiklikler bize yazılı olarak bildirilmedikçe eski adresler geçerli olacaktır.
8.2: Ajansfly sözleşme süresi içinde müşteri'ye tahsis ettiği elektronik posta adresine mesaj, bilgi, yazı, ihtar, ödeme bildirimi, hesap hareket çizelgesi, hesap ekstre' si gönderebilir. Müşteri söz konusu elektronik iletilerin alınmadığı yada kendisine ulaşmadığı iddiasında bulunamayacağı gibi, söz konusu iletilerin gönderildikleri tarihten 1 gün sonra yasal anlamda tebliğ etmiş sayılacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.
9- Ücretin Ödenmesinde Temerrüde Düşülmesi
9.1: Müşteri, aldığı hizmetlere karşılık başvuru tarihini takip eden 5 gün içinde ödeme gerçekleştirmediği takdirde temerrüde düşmüş sayılır. Bu durumda Ajansfly dilerse fatura tarihinden itibaren aylık %15 gecikme faizi talep edebilir. Müşteri bu gecikme faizini ödemeyi beyan ve kabul eder.
9.2: Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan her tür alacak için Ajansfly’in dava yada icra takibi açması halinde de aylık %15 gecikme faizi, bakiye borç miktarının %50'si kadar cezai şart, %10'u avukatlık ücreti ve diğer tüm yasal giderleri ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
9.3: Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan alacaklarının tahsili için yasal mercilere İhtiyati Haciz ve İhtiyati tedbir için başvurması halinde Ajansfly' un teminatsız İhtiyati Haciz ve İhtiyati Tedbir kararı almaya yetkili olduğunu ancak buna rağmen Mahkemelerce teminat istendiğinde, Bankalardan alınacak teminat mektuplarından doğacak komisyon ve her türlü ücretin kendileri tarafından ödeneceğini ve bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.
9.4: Müşteri demesini uyarılara rağmen 7 gün içerisinde yapmaz ise Ajansfly hizmeti askıya alma hakkını kendinde saklı tutar. Ajansfly ödemesi yapılmamış, iptal edilmiş ve silinmiş hizmetlerden sorumlu tutulamaz.
9.5: Ek olarak fiziksel ve sanal sunucu kiralama servislerinde; hizmet bitiş tarihini takip eden 7 (yedi) takvim günü içerisinde hizmet yenileme bedellerine ilişkin ödemenin yapılmaması ve/veya tahsilatların gerçekleştirilememesi durumunda ilgili servisler duraklatılır. Hizmet bitiş tarihini takip eden 10 (on ) gün içerisinde hizmet yenileme bedellerine ilişkin ödemenin yapılmaması ve/veya tahsilatların gerçekleştirilememesi durumunda da ilgili hizmete ilişkin tüm veriler güvenlik gereği silinerek hizmet otomatik olarak kapatılır, iptal edilir. İptal edilen hizmetlerde veri kaybından dolayı Ajansfly sorumlu tutulamaz.
9.6 Web Tasarım ve yazılım hizmetlerinde işe başlamadan sonra yapılan değişikliklerde geri iptal ve iade seçeneği sunulmaz
10: Sözleşmenin Geçerliliği ve Aykırılık Feshi
10.1: Müşteri’nin online başvurusu esnasında onayladığı bu sözleşmede zaman içerisinde gerçekleşecek değişiklikler, web sitesinde yayınlanarak ve/veya e-posta yolu ile Müşteri’ye bildirilecektir. Müşteri, Ajansfly’in servislerini kullanmaya devam ederek, değişen sözleşme şartlarını kabul etmiş sayılacaktır.
10.2: Müşteri sözleşmeyi alınan hizmetin sitede belirtilen yenileme tarihine kadar istediği anda OTOMATİK YENİLEME’yi kaldırması veya bildirmesi yolu ile ve müşteri kontrol paneli üzerinden iptal talebini iletmesi ile sonlandırabilir.
10.3: Aşağıdaki sebeplerden dolayı sözleşme Ajansfly tarafından ihbara gerek kalmaksızın tek taraflı olarak feshedilebilecektir.
a. Ajansfly’in yazılı mutabakatı alınmadan Müşteri’nin alınmakta olduğu hizmetleri veya bu sözleşme ile kendisine tanınan hakları tamamen veya kısmen devretmesi
b. Müşteri aleyhine iflas kararı alınması veya ödemelerini tatil edilmesi
c. Müşteri’nin madde 9.1 de öngörüldüğü üzere, Ajansfly tarafından sağlanan hizmetlerin bedelini ödemekte temerrüde düşmesi.
d. Müşteri’nin bu sözleşmede veya Genel Kullanım Şartları’nda belirtilen şartları ihlal etmesi durumunda, Ajansfly, Müşteri’ye sağlanan hizmetleri önceden haber vermeden sonlandırabilir ve/veya sözleşmeyi fesih edebilir. Bu durumda, Müşteri’nin önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez.
11- Uyuşmazlıkların Çözümü ve Yetkili Mahkeme
11.1: İş bu sözleşme bununla birlikte 11 ana madde ve alt başlıklardan ibaret olup, taraflarca okunup anlaşılarak imza altına alınmıştır. (İmza altına alınma. siparişin Internet ortamında Ajansfly' e gönderilmesi ile gerçekleşmiş kabul edilir). Ajansfly gerek gördüğü taktirde yeni maddeler ve/veya alt başlıklar ekleyebilir, çıkartabilir ya da maddeler üzerinde değişiklik yapabilir. Ajansfly bu değişiklikleri müşterilerine e-posta ile bildirir ve müşteri bu değişiklikleri önceden kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.
11.2: İş bu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İzmir Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir
Soru: İade koşullarınız nelerdir ?
Cevap: Firmamızdan satın aldığınız hizmetlerin (alan adı kayıt hizmeti hariç) 5 gün içinde sorgusuz %100 geri iade ödeme garantisi bulunmaktadir.Kampanyalı hizmetlerde hizmet ile birlikte sunulan ücretsiz servislerin iadesi mümkün değildir. Ücretsiz servisler müşteriye hizmeti taahhütlü süre boyunca hizmeti kullanacağı için verilir. Alan adı kayıt işlemleri otomatik olarak ICANN ve NIC.TR (ODTU) tarafından yapıldığı için, iade mümkün değildir.
Soru: İptal koşullarınız nelerdir ?
Cevap: Firmamızdan satın aldığınız hizmetlerin iptali için e-posta adresi ve şifrenizle müşteri kontrol panelinize giriş yapmanız ve “Daha fazla” menüsü altında bulunan “İptal Talebi” seçeneğindeki formu doldurarak iptal edebilirsiniz. Bir sonraki ödeme zamanında hizmetiniz yeni için fatura oluşturulmayacaktır.
1 ) İptal talebinde bulunulmayan ama kullanılmayan hizmetler iptal edilmiş sayılmaz. Her yeni ödeme zamanında yeni fatura oluşturulur. İptal formunu doldurmak istemiyorsanız müşteri panelinizde kayıtlı olan e-posta adresinden tarafımıza e-posta gönderebilirsiniz.
2 ) Kredi kartı yada PayPal ile alışveriş yapıp hizmet kullanım süresince veya hizmet kullanımı sonrasında bilgi ve haber vermeden, firmamızdan onay almadan ChargeBack yapıp daha sonra banka aracılığı ile ödemeye itiraz edildiği taktirde İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı’na bu siparişi veren ve kredi kartı sahibi hakkında dolandırıcılık ve sahtekarlık yaptığı gerekçesi ile suç duyurusunda bulunulacaktır. Haklı bir sebebiniz var ise ChargeBack öncesi firmamızla iletişime geçiniz. Firmamız bu tip durumlara ılımlı yaklaşmaktadır.
3 ) Kredi kartı ile alışveriş yapan müşterilerimizin kayıt olurken sunmuş olduğu bilgilerine, adreslerine, telefon numaralarına ve sipariş verirken kayıt altına alınan IP adresine bakılmaktadır ve kayıt altına alınmaktadır.Ayrıca Fraud kontrol mekanizması sayesinde sorunlu bir kredi kartı ile alışveriş yapmayı deniyorsanız siparişiniz otomatik olarak engellenecektir.
Soru: Kurulum zamanları (teslimat) ne kadardır ?
Cevap: Kredi kartı ile yapılan ödemeler hemen aktif olmaktadır.Manuel işlem gerektiren bulut sunucu kurulumu, kontrol panel kurulumu, IP adresi tahsisi, evrak toplama gibi işlemler siparişin verildiği aynı gün mesai saatleri içerisinde tamamlanmaktadır.
Banka havalesi ödemelerinde müşteri havale sonrası bildirmekle yükümlüdür. Banka havalesi ile yapılan ödemeler muhasebe departmanı tarafından aynı gün içinde kontrol edilerek onaylanır ve sipariş aktif edilir. Havale işleminde açıklama kısmına sipariş numarasını yazmanız işlemleri hızlandıracaktır.
Uyarı ve koşullar ile ilgili olarak aklınıza takılan soruları info@Ajansfly.com adresine yazabilirsiniz.
698 SAYILI KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU (“KVKK”) AYDINLATMA METNİ
İşbu Aydınlatma Metni, Şirketimiz tarafından hizmet ve ürün sunduğumuz Müşteri’den elde edilen kişisel veriler 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) ve ilgili diğer mevzuat kapsamında Şirketimizce işlenmektedir. İşleme; KVKK’nın 3. maddesinde kişisel verilerin kaydedilmesi, depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hâle getirilmesi, sınıflandırılması işlemleri olarak tanımlanmıştır.
A. TOPLANAN KİŞİSEL VERİLER VE TOPLAMANIN YÖNTEMİ
Tarafınıza hizmet vermek, hizmetin devamlılığını sağlamak ve hizmet kalitesinin takibi amacıyla yapmış olduğumuz görüşmeler, sözleşmenin kurulması, imzalanması ve ifası amacıyla sözleşmenin tarafı olan veya sunduğumuz hizmetlerden yararlanan gerçek kişilere ait temin edilmesi muhtemel ad, soyad, nüfus cüzdanı veya ehliyet veya pasaport suretleri, doğum yeri ve tarih bilgisi, adres, telefon numarası, e-posta adresi, banka ve kredi kartı hesap bilgileri, fotoğraf, güvenlik kamerası kayıtları (CCTV), çağrı merkezi tarafından yapılan ses kaydı ve bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla kişisel veri tanımına giren her türlü veri aşağıdaki koşullar ve kapsamında Ajansfly tarafından işlenmektedir.
B. KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENME AMAÇLARI
Kişisel verileriniz Ajansfly tarafından aşağıdaki amaçlarla KVKK’nın 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işlenecektir:
1. Ürün veya hizmetlerin kullanılması, satış süreçlerinin planlanması ve icrası, operasyon süreçlerinin planlanması ve icrası, satış sonrası destek hizmetleri aktivitelerinin planlanması veya icrası, sunulmakta olan hizmetin altyapı veya cihaz bakım, onarım, kurulum, yerinde servis gibi hizmetlerin tedariğinde sürekliliğin sağlanması, ziyaretçi kayıtlarının oluşturulması ve takibi,
2. Tarafınıza sağlanan hizmetlere ilişkin işlem ve işlerin yürütümü, sözleşmesel edimin gereği gibi ifade edilebilmesi, hizmet kalitesi gibi hususların takibi,
3. Finansal ve muhasebesel kayıtların tutulması,
4. İzinli Kullanıcı Veri Tabanı Kayıt ve Elektronik Ticari İleti İzin Metnini kabul etmişseniz Ajansfly ve İş Ortaklarının kampanya, promosyon ve benzeri pazarlama faaliyetleri kapsamında,
5. Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu’na düzenli olarak ilgili mevzuat gereği yapılan bilgilendirme yükümlülüğü kapsamında,
6. İlgili Kamu Kurum ve Kuruluşları, Noterlik, Mahkeme ve Savcılıklar’a bildirim zorunluluğu ve Ajansfly’in hukuken haklarını korumak amacıyla her türlü yasal merci nezdinde yükümlülüklerin yerine getirilmesi,
7. İş ortakları ve diğer altyapı tedarikçilerinin nezdinde işlem tesisi, kurulum, bakım ve benzeri işlemler için güvenlik ve kimlik tespiti amacı ile bu ilgililerin bilgilendirilmesi,
8. Ödemelerin yapılabilmesi sebebiyle yazılı sözlü iletişim kurulması,
9. Adli ve idari makamlarca talep edilmesi halinde bilgi verilmesi,
10. Sair her türlü yasal zorunlulukların yerine getirilmesi.
C. KİŞİSEL VERİLERİN KİMLERE VE HANGİ AMAÇLARLA AKTARILABİLECEĞİ
Kişisel verileriniz, Ajansfly’in ticari olarak varlığını sürdürebilmesi ve yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi amacıyla KVKK’nın 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde;
1. Grup şirketlerimiz ve iştiraklerimize, hissedarlarımıza ve yönetim kurulu üyelerimize, şirket yetkililerimize,
2. Şirketimizin bağımsız denetçilerine, mali müşavirlerine, tedarikçilerine, danışmanlarına, avukatlarına, çalıştığımız bankalara, bu bahsi geçen tarafların yetkili çalışanlarına,
3. Adli ve idari makamlara, hukuken yetkili kamu ve özel kurum ve kuruluşlarına,
4. Yurtiçinde ve yurtdışındaki İş Ortakları’na, izinli veri tabanı metnine onay vermiş olması halinde kampanya, etkinlik ve organizasyon yetkililerine, aktarılabilecektir.
D. KİŞİSEL VERİLERİN DOĞRU VE GÜNCEL TUTULMASI
KVKK’nın 4. maddesi uyarınca; Veri Sorumlularının kişisel verileri doğru ve güncel olarak tutulması yükümlülüğü gereği; İlgili Kişi, Şirketimizle paylaştığı kişisel verilerinin doğru olduğunu ve değişiklik olması halinde güncellemeyi taahhüt eder ve güncel kişisel verilerin Şirketimize bildirilmemesinden kaynaklı olarak herhangi bir hak talep etmeyeceğini kabul ve beyan eder. İlgili kişi, doğru ve gerektiği takdirde verilerinin güncel olmasını sağlamak amacıyla Şirketimiz tarafından belirli periyotlarda kendisiyle, iletişime geçilmesini kabul ettiğini beyan eder.
E. SAKLAMA SÜRESİ ve İMHA
İşbu sözleşme kapsamında işlenen kişisel veriler sözleşmenin sona ermesini müteakip ilgili mevzuat gereği 10 yıl saklanır ve taraflardan birinin bu 10 yıllık süre içinde herhangi bir dava açmaması halinde 10 yılın dolumunu müteakip 180 gün içinde imha edilir.
F. KİŞİSEL VERİ SAHİBİ İLGİLİ KİŞİNİN 6698 SAYILI KVKK KAPSAMINDA HAKLARI
6698 sayılı KVKK’nın 11. Maddesi kapsamında herkes veri sorumlusu sıfayı ile Ajansfly’e aşağıdaki hususlarda başvurma hakkına sahiptir:
1. Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
2. Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
3. Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
4. Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
5. Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
6. 6698 sayılı KVKK’nın 7. maddesi uyarınca, bu Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel veriler resen veya ilgili kişinin talebi üzerine öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
7. 5. ve 6. Maddeler kapsamında bentleri uyarınca yapılan işlemlerin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
8. İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
9. Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
F. İLGİLİ KİŞİNİN HAKLARI ve HAKLARINI KULLANMA YÖNTEMİ
Kişisel veri sahibi “İlgili Kişi”, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 11. maddesinde yer verilen haklarını ve taleplerini Ajansfly’e www.Ajansfly.com adresinde yer alan Başvuru Formunda yer verilen usule uygun olarak doldurmak suretiyle bildirebilecektir.